Super Hotel Namba Nipponbashi 3 stjÀrnor
| Spa & HÀlsocenter Massage | Mat/Dryck Bar/lounge | Rökning förbjuden Rökfria rum |
| Luftkonditionering | Husdjur ej tillÄtna Inga husdjur |
Det 3-stjÀrniga Super Hotel Namba Nipponbashi Osaka, som ligger inom 25 minuters promenad frÄn Tennoji-parken, erbjuder Wi Fi i allmÀnna utrymmen. GÀsterna har tillgÄng till en parkering till 1500 JPY per dag pÄ plats.
NÄgra av de 149 bekvÀma rummen Àr utrustade med mörklÀggningsgardiner, strykutrustning och luftkonditionering, samt gratis internet via kabel och LCD-TV. Det finns vattenkokare och kylskÄp. Vissa badrum har en bidé och en dusch. Dessutom finns det badmössor och handdukar.
GÀsterna kan koppla av i lounge baren med en favoritdrink. BaromrÄdet har lounge. Ichiran Dotonbori Main Building ligger nÀra Super Hotel Namba Nipponbashi i Osaka, mindre Àn 650 meter bort.
Det finns gemensam lounge och olika rekreationsmöjligheter pÄ hotellet.
Hotellet erbjuder boende i distriktet Chuo Ward och i nĂ€rheten av æ„æŹæ© R. Se till att besöka Shinsaibashi Shoppingcenter inom 1 km frĂ„n detta hotell. Cirka 30 minuter till fots frĂ„n Tsutenkaku-tornet ligger Super Hotel Namba Nipponbashi. Boendet har ett perfekt lĂ€ge bara nĂ„gra meter frĂ„n tunnelbanestationen Nippombashi tĂ„gstation.
Viktig information
- Information om extrasÀngar
- Inga barnsÀngar tillhandahÄlls i ett rum.
LĂ€ge
Rum och tillgÀnglighet
Ange datum för din vistelse för att kontrollera tillgÀnglighet.
Kontrollerar lediga rum
Söker rum…
Galleri
Recensioner
Pontus
2023-08-31
Det lÄg en kort bit frÄn jÀrnvÀgsstationen. Det fanns ocksÄ handelsgator och apoteket i nÀrheten. Stora och kompakta rum med trevlig personal. Extra bekvÀm sÀng.
Gunnar
2023-08-29
lÀget Àr perfekt och otroligt, shinsaibashi shoppingcenter ligger pÄ gÄngavstÄnd frÄn hotellet. det Àr 10-15 minuters gÄngavstÄnd frÄn centrum.
Georg
2023-07-26
Jag Ă€lskade det bĂ€sta lĂ€get och hur fullstĂ€ndigt rent stĂ€llet var. Personalen var utmĂ€rkt och trevlig och rummen var vĂ€ldigt rymliga. SĂ€ngarna var extra bekvĂ€ma och jag sov gott. Frukosten hade ett brett utbud av utsökt och god mat👌